Είστε ενθουσιασμένοι ψάχνοντας το προϊόν που επιθυμείτε, κάνετε την αναζήτηση σας και βρίσκετε το eshop που το έχει διαθέσιμο. Πατάτε να μπείτε και μένετε ανήμποροι να προχωρήσετε περιμένωντας να φορτώσει η σελίδα…
Ολοι το έχουμε βιώσει σαν χρήστες και κανείς δε μπορεί να αρνηθεί ότι η εμπειρία του χρήστη επηρεάζεται σημαντικά από την ταχύτητα φόρτωσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Πάμε όμως να δούμε πιο συγκεκριμένα πόσο επηρεάζεται η εμπειρία των χρηστών μας και πως αυτή επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις μας.
Τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που διεξήχθει στο Ηνωμένο Βασίλειο το μήνα που διανύουμε αναφέρει ότι:
- το 52% των χρηστών δυσανασχετούν όταν πλοηγούνται σε eshops τα οποία καθυστερούν να φορτώσουν και γενικά προσφέρουν μια πρόχειρη εμπειρία χρήσης
- το 90% αυτών των χρηστών παραδέχεται ότι έχει εγκαταλείψει κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα με μόνο λόγο ότι οι χρόνοι φόρτωσης ήταν πολύ αργοί
- Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το 57% απάντησε ότι εγκαταλείπει το εν λογο eshop και επισκέπτεται κάποιο άλλο αντίστοιχο κατάστημα για να ολοκληρώσει την αγορά του
- Ενώ το 21% αυτών δεν ξανα επισκέπτεται αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα στο μέλλον
Στη συγκεκριμένη έρευνα, οι ταχύτητες φόρτωσης των eshop που αναλύθηκαν κυμαίνονταν από 2,2 δευτερόλεπτα το πιο γρήγορο έως και 43,9 δευτερόλεπτα για το πιο αργό.
Τα συγκεκριμένα ευρήματα δείχνουν τον πολύ μεγάλο αντίκτυπο που έχουν στις πωλήσεις μας, η ταχύτητα φόρτωσης και η συνολική εμπειρία χρήσης που προσφέρουμε στους πελάτες μας.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι όταν αναφερόμαστε στους χρόνους φόρτωσης, συμπεριλαμβάνουμε και τις σελίδες πληρωμής και ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Ειδικότερα, τυχόν καθυστερήσεις στη φόρτωση κατά τη διεκπεραίωση της πληρωμής δημιουργούν αίσθημα ανησυχίας και έλλειψης εμπιστοσύνης από την πλευρά του πελάτη.
Κάτι που για την Ελληνική αγορά κατατάσσεται πολύ ψηλά στη συνείδηση των καταναλωτών, όπου οι περισσότεροι δήλωνουν ότι βασικός λόγος που αποφεύγουν τις ηλεκτρονικές αγορές είναι κυρίως η ανασφάλεια στη χρήση της πιστωτικής τους κάρτας.
Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την ταχύτητα φόρτωσης του eshop μας;
Οι λόγοι που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να είναι “αργό” ποικίλλουν και δε μπορούν να απαντηθούν χωρίς διερεύνηση. Κυρίως οι διορθώσεις που μπορούν να γίνουν βρίσκονται σε τεχνικό επίπεδο.
Κάποιες απ” τις ενέργειες που ένας διαχειριστής eshop μπορεί να κάνει από μόνος του είναι οι εξής:
- Μείωση του μεγέθους των φωτογραφιών και εικόνων (φωτό προϊόντων, banners, κτλ)
- Αφαίρεση άσκοπων, ανενεργών ή παρωχημένων σελίδων
- Αφαίρεση εργαλείων που δεν χρησιμοποιούνται πια
- Αναβάθμιση στις τελευταίες εκδόσεις των προγραμμάτων διαχείρισης του eshop
Θέλετε να αξιολογήσετε την ταχύτητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να παράξουμε και να σας στείλουμε μια εξατομικευμένη αναφορά με όλες τις μετρήσεις για το κατάστημα σας.