Δημιουργία ιστοσελίδας και συχνές ερωτήσεις.
Οι παρακάτω ερωτήσεις έχουν προκύψει από τα χιλιάδες ραντεβού των συμβούλων της Hellas Sites με πελάτες που ήθελαν να ξεκινήσουν με την δημιουργία ιστοσελίδας τους. Ελπίζουμε η κάτωθι λίστα να σας φανεί χρήσιμη και πιθανόν να απαντήσει κάποια από τα ερωτήματα σας.
-
Πώς η ιστοσελίδα μου θα «κατεβαίνει» με μεγάλη ταχύτητα?
Aυτό σχετίζεται με την ίδια την δημιουργία ιστοσελίδας όσον αφορά το γραφιστικό κομμάτι και την ποιότητα του κώδικα του site. Εάν τα δύο παραπάνω στοιχεία υπάρχουν το επίσης σηματικό είναι γρήγοροι και νέοι servers (αντικατάσταση κάθε διετία) σε γρήγορο και αξιόπιστο data center.
-
Πώς η ιστοσελίδα μου θα βγει ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης?
Η βελτιστοποίηση του site ξεκινάει από την ίδια την δημιουργία της ιστοσελίδας. Οι λέξεις κλειδιά, ο κώδικας και η δομή του site, τα κείμενα του κόμβου, η χειροκίνηση καταχώρηση στις μηχανές αναζήτησης είναι κομμάτια του παζλ για την υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας κυρίως στο Google που έχει ηγετικό ρόλο στις αναζητήσεις παγκοσμίως.
-
Τι κατεύθυνση πρέπει να έχει σχεδιαστικά η ιστοσελίδα μου?
Το σχεδιαστικό κάθε ιστοσελιδας είτε πρόκειται για εταιρική παρουσίαση ή για ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι επέκταση της offline εταιρικής και προϊόντικής ταυτότητας. Η δημιουργια ιστοσελιδας πρέπει να ακολουθεί τους on-line κανονές των sites αλλά να είναι και ανάλογη της παρουσίας της εκάστοτε εταιρίας ή επαγγελματία στην πραγματική αγορά.
-
Εάν προβώ στην δημιουργια ιστοσελιδας με σκοπό τις on-line πωλήσεις θα μείωσω τις πωλήσεις μου στο φυσικό κατάστημα?
Τα πρώτα χρόνια του ηλεκτρονικού εμπορίου υπήρχε η λανθασμένη αντίληψη ότι τα e-shops θα «κόβανε» πωλήσεις από τα φυσικά καταστήματα. Αυτό αποδείχτηκε στην πράξη λάνθασμένο αφού όποιος είναι να ψωνήσει από μία ιστοσελίδα δεν θα πήγαινε εκείνη τη στιγμή στο φυσικό κατάστημα ούτως η αλλιώς. Αντιθέτως πολλοί on-line πελάτες που θα εξυπηρετηθούν σωστά επίσκέπτονται κάποια στιγμή και το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, ιδίως για προϊόντα που πιθανόν θα ήθελαν να δουν από κοντά. Δημιουργια ιστοσελιδας με δυνατότητα On-line πωλήσεων είναι απλά άλλο ένα κανάλι διαφήμισης – πώλησης και δεν λειτουργεί σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικά με το φυσικό κατάστημα της ίδιας επιχέιρησης αλλά το αντίθετο προκάλει εμπορική κίνηση συνολικά.
-
Η δημιουργία ιστοσελίδας θα φέρει περαίτερω έξοδα στην επιχείρηση μου εκτός από τα έξοδα φιλοξενίας?
Στην περίπτωση εταιρικής και προϊοντικής παρουσίασης δεν υπάρχουν πάγια έξοδα αφού η εφαρμογή διαχείρισης επιτρέπει στον πελάτη να ανανεώνει χωρίς τεχνικές γνώσεις όλες τις ιστοσελίδες . Το ίδιο ισχύει και στα ηλεκτρονικά καταστήματα όπου υπάρχει πλήρη αυτοδιαχείριση από τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας. Το μόνο που μπορεί να χρειαστεί μετά από καιρό θα ήταν ο ανασχεδιασμός του e-shop όπως ακριβώς θα κάναμε ανακαίνιση στο φυσικό κατάστημα μας με σκοπό την αύξηση της εμπορικής κίνησης και των πωλήσεων.
-
Είναι αρκετή η προώθηση της ιστοσελίδας μου μόνο στις μηχανές αναζήτησης?
Σίγουρα οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να είναι ο πρώτος τρόπος προώθησης μόλις ολοκληρωθεί η δημιουργία ιστοσελίδας. Εκτός των μηχανών αναζήτησης υπάρχουν και άλλοι τρόποι προβολής όπως τα community sites (facebook, MySpace κτλ.) το e-mail marketing, η τοποθέτηση διαφημιστικών banners. Θα πρέπει ανάλογα με τον κλάδο και το αντικείμενο να γίνει το σωστό on-line marketing mix των παραπάνω δραστηριοτήτων ώστε η δημιουργία ιστοσελίδας να ακολουθηθεί από σωστό και αποτελεσματικό διαφημιστικό πλάνο. Σε κάθε διαφημιστική κίνηση θα πρέπει να υπάρχει μέτρηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων ώστε ο πελάτης να συνεχίσει με τις ενέργειες με την υψηλότερη απόδοση στην διαφημιστική δαπάνη.
-
Με τι κριτήρια να επιλέξω και να αναθέσω την δημιουργία ιστοσελίδας μου?
Το πιο σημαντικό που έρχεται στο μυαλό κάποιου είναι το Portfolio και η εμπειρία της κάθε εταιρίας web design. Εμείς απλά σας αναφέρουμε ότι η ιστοσελίδα σας θα ολοκληρωθεί αφού περάσει από έναν ταλαντούχο γραφίστα, έναν έμπειρο προγραμματιστή, έναν ειδικό στις μηχανές αναζήτησης, έναν έμπειρο server administrator και βέβαια τον σύμβουλο από την εξυπηρέτηση πελατών ο οποίος θα φροντίσει να καταγράψει τις ανάγκες σας ώστε να τις μεταβιβάσει αποτελεσματικά σε κάθε μία από τις προηγούμενες τέσσερις ειδικότητες. Όσον αφορά portfolio στην δημιουργία ιστοσελίδας πατήστε εδώ.
Έχετε κάποια ερώτηση που δεν συμπεριλαμβάνεται στην παραπάνω λίστα? Επικοινωνήστε τώρα στο 210.6149200 και θα χαρούμε να σας δώσουμε αναλυτικές απαντήσεις.